Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindfields schreef:Jep,een goed buitenfilter van bijvoorbeeld Juwel erin, die meer capaciteit heeft dan voor jouw bak normaal gesproken noodzakelijk is. Maar 5 gouvissen in zo';n klein bakje is teveel hoor. Eigenlijk kunnen goudvissen niet eens in een aquarium,want ze horen gewoon 30cm groot te worden. En dat kan alleen in een vijver. Dat vissen naar de grootte van de bak groeien is een fabeltje.
kleinelinda schreef:okay volgens mij is het neit zo n probleem als ze lucht binnen krijgen ik heb er nog nooit vna gehoord
Mindfields schreef:Jep,een goed buitenfilter van bijvoorbeeld Juwel erin, die meer capaciteit heeft dan voor jouw bak normaal gesproken noodzakelijk is. Maar 5 gouvissen in zo';n klein bakje is teveel hoor. Eigenlijk kunnen goudvissen niet eens in een aquarium,want ze horen gewoon 30cm groot te worden. En dat kan alleen in een vijver. Dat vissen naar de grootte van de bak groeien is een fabeltje.
kleinelinda schreef:Ik heb in mij aquarium een ponmp stuk 8 plantjes en algen min spul dat kan ej kopen i nde viswinkels. Dan hoef je de ergste troep er allleen uit te scheppen, Vooral neit teveel voeren. Want alles wat er in gaat bij het mondje gaat er weer uit via zn kontje haha. Maar minder voeren is altijd goed ze verhongern zomaar niet. Ik wet niet hoeveel en hoe vaka je voert. Verder heb ik niet echt mn bak vies o ja ik heb nog 2 glazenwasser visje de naaam weet ik zo niet zijn gele langwerpige visjes die maakt het glas en de planten schoon dan heb ik nog een coridora deze maakt de bodem schoon en maakt ruimt de dode vissen op