Hij heeft al meer dan een jaar erge diaree klachten wat met geen medicijn over wou gaan.
Ook hebben we bijna al het voer wat op de wereld bestaat geprobeerd.
Verder is zijn ontlasting meerdere keren nagekeken op wormeieren waar dan vervolgens ook niks uitkwam.
Ook is zijn urine enkele keren nagekeken.
Afgelopen weekend hadden we besloten dat ie maar weer naar de kliniek moest en dat we geen genoegen namen met weer een bloedonderzoek dat is inmiddels al 5 keer nagekeken (zelfs in Amerika is er naar gekeken.).
Afgelopen woensdag Heb ik zijn urine maar opgevangen omdat dat erg stonk en ben weer met hem naar de kliniek gereden.
Toen ze hem daar zagen schrokken ze toch wel van hem hij was al weer afgevallen hij woog nog maar 11 kilo en normaal zat ie altijd rond de 19, 20 kilo.
Hij had bloedarmoede dat was al duidelijk maar ja hij is nog steeds erg vrolijk en speels we hebben niet echt te maken met een doodzieke hond.
Daar werd besloten om hem de volgende dag open te halen en in zijn darmen te kijken.
Wat ze daar aantroffen stonden ze erg van te kijken hij had een groot gezwel tussen de dikke en dunne darm in.
Hij was bijna verstopt en kon dus ook niet meer op een normale manier poepen daarom was het altijd zo dun.
Ze snapten er niks van hij had echt doodziek moeten zijn maar zoals ik al eerder zei hij bleef erg speels en vrolijk.
Een keiharde hond die niet gauw iets aan geeft.
We konden onszelf wel wat aan doen waarom hebben we niet eerder dit laten onderzoeken.
Ze hebben het er gelukkig helemaal uit kunnen halen het ergste gevaar is geweken.
Over 14 dagen weten we of het goed of kwaadaardig is.
Het was wel even slikken toen we dit bericht hoorden maar we hebben goede hoop dat het nog goed gaat komen met hem en dat ie nog heel wat jaren hier van zijn luie leven kan genieten.
Hij moet er vandaag en aankomende dag nog wel blijven omdat hij al zijn eten uitbraakt.
We gaan vanmiddag even bij hem kijken en missen hem heel erg.
Ook Faya onze andere bul die mist hem ze ligt al sinds gisteren in haar mand en komt er niet uit aleen voor eten en omdat ze er van ons uitmoet.
Als ik vanmiddag bij hem ben geweest laat ik het even weten.
Het is de gestroomde hond op de foto's