Bij deze vertel ik het verhaal over mijn trouwe viervoeter Lady een kruising tussen een mechelse en duitse herder teef.
2 jr geleden begon het hele verhaal overgeven niet willen eten en niet willen drinken ..
Vele dierenarts bezoeken gehad, zonder resultaat dan ging het een tijd goed en dan weer minder goed .. Dan begon ze weer over te geven ondanks dat was zij nog levendig genoeg om te spelen en lekker te dollen hoewel ze op leeftijd was 10 jr,
Toen ze in 2005 echt goed ziek was, kwam de dierenarts erachter dat zij een maag darm infectie had.. Medicijnen en ons lief hondje kwam er weer bovenop godzijdank wat waren we blij en ze knapte aardig op.
Vorig jaar 2006 weer niet goed. Overgeven overgeven en goed ziek de dierenarts dacht dat het iets anders was vele onderzoeken weer zonder resultaat er was niets te zien. Zo bleven we een tijdje aanmodderen met periodes dan praat ik over 4 maanden dat het echt goed ging, ze werd weer dikker en weer vrolijker en dan weer een week dat het minder ging.. Vorige week ging het weer niet goed.. Overgeven en gewoon niet de hond die wij kennen. Nu wilden we gewoon weten wat er aan de hand was en zijn we doorverwezen naar amsterdam kliniek en helaas .. Foute boel op de echo van de darmen waren vele verdikkingen te zien Nu is ze onder narcose met een kijkoperatie maar het beloofd niet veel goeds,
12 jaar is ze bij ons geweest, 12 mooie jaren met haar gehad 12 jaar lief en leed gedeeld!
Lief meisje
Als twee bruine ogen je vragen,
Help me ,want ik voel me niet zo fijn.
Mag je dan ,omdat je voelt, dit is het einde...
Egoïstisch zijn?
Als je van de dokter hoort,
dit komt nooit meer goed.
En zij krijgt steeds meer pijn.
Mag je dan ,omdat je haar niet wilt missen...
Egoïstisch zijn?
Als twee lieve bruine ogen zich sluiten
Voorgoed en je zonder haar naar huis toe moet.
Met de riem in je hand en een hart vol pijn.
Dan probeer je jezelf te overtuigen,
dit was het beste.
Ik mocht niet Egoïstisch zijn.
Vele jaren was ze bij ons,
elke dag samen was een feest.
En in al die fijne jaren Is ze zelf niet een keer...
EGOÏSTISCH GEWEEST.
Ik zal voor altijd van jou houden meisje je hebt een speciaal plekje in mjin hart (L)
Laatst bijgewerkt door BlacKjee op 25-01-08 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt