Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hestejente schreef:Ju zit nu voor straf even in eenzame opsluiting in de badkamer om zijn zonden te overdenken.
sambagirl schreef:hestejente schreef:Ju zit nu voor straf even in eenzame opsluiting in de badkamer om zijn zonden te overdenken.
Denk je??
Die zit volgens mij te bedenken hoe die alsnog bij de vla kan komen!![]()
dees_daan schreef:ik zou maar uitkijken met die chocola.. dat is erg gevaarlijk voor honden en katten.. sowieso is snoep slecht voor dieren, het is niet voor niets geen diervoer..
hier een link over chocola bij katten:
http://www.allemaalkatten.nl/verzorging/chocolade.html
erg stom dus, dat je het geeft..
Vende schreef:Van de site:
Lichte vergiftigings-verschijnselen kunnen al optreden bij respectievelijk 10 gram en 3 gram per kilogram lichaamsgewicht, ernstige vergiftigings-verschijnselen treden op bij 30 en 10 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Kimmie_girl schreef:Onze was ook overal gek op.
Pap kaas aardappels groentes en vergeet bruine bonen niet
Hij heb het een keer gepresteerd om een kerstpakket doos open te breken. Die gewoon helemaal dicht zat.
En heeft de kaas en kroepoek en nog iets gewoon bijna helemaal opgegeten.
hestejente schreef:Ze zijn gezond, levenslustig en vrolijk en op een mooi gewicht. En natuurlijk probeer ik erop te letten dat eten dat niet voor katten bestemd is buiten bereik staat maar dat lukt nou eenmaal niet altijd. En hij verrast me ook steeds weer, zo ben ik erachter gekomen dat hij chocola lust toen er een buurvrouw aanbelde. Toen ik weer de kamer inliep had hij de reep inmiddels gevonden...
Ik vind het heel erg voor je dat je kat overleden is en ik weet heus wel dat snoep niet goed voor ze is. Maar daar heb ik dit topic niet voor geopend.
madeleen schreef:Als het aan onze katten ligt, eten ze echt alles.
tantjeuh schreef:madeleen schreef:Als het aan onze katten ligt, eten ze echt alles.
Onze katten zijn dan weer superkieskeurig. Garnaaltjes, zalm, vis.. Nee hoor, daar trekken ze hun neus voor op. Groenten moeten ze al helemaal niet hebben en ook bij de snoepjes blijven ze wijselijk weg.
Wat ze wel dolgraag eten zijn zuivelproducten (yoghurt, kaas, melk, boter, ...), en hun katteneten (maar pas op, ook enkel en alleen hun vaste merk, voor andere merken trekken ze hun neus op).
Ongelofelijk die beesten