Hoe kun je?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Hoe kun je?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 22:16

Sommige mensen maken mij echt zooo boos. Verdrietig
Vandaag ook weer. Ik werk dat als vrijwilligster bij het dierenasiel (meestal twee dagen, hangt een beetje van me werk af) En vandaag ja hoor, het was weer raak...
Een antilliaanse man kwam drie hoopjes ellende brengen... drie inimini puppies (ze leken een beetje op chihuahuas) Hij had ze gevonden in de knoek (soort bos in het papiamentu)
Onder de vlooien, wormen, echt drie zakjes botjes, ze waren echt helemaal kapot, we hebben ze dan een papje gegeven, en hebben ze uiteindelijk in moeten laten slapen, want het was echt niet meer te redden... Verdrietig

Ik denk dan hoe kun je? Ze weten dat we ze hier liefdevol verzorgen, ontvlooien, onteeken, voeren. (Ook doen we sterilistatie & castratie dagen) maar nee hoor, ze vinden het stoer om een hond met zijn klokkenspel te laten lopen. En vrouwtjes? Die zijn toch niks waard. Zag laatst een (loops) teefje met tien! mannetjes honden achter dr kont lopen...

Natuurlijk redden we ook genoeg gezonde honden, maar geef ze dan af bij ons, en dump ze dan niet in de knoek...

Als je dan een mishandelde/verwaarloosde hond de deur uit zien gaan met een nieuwe baas, nieuwe riem en een kwispelende staart weer je weer waar je het voor doet Knipoog

Als ik ze tegenkom dan... Hamer
Ik denk liever niet dat ze me tegen komen. Haha!

Sorry, ik moest het echt van me af schrijven, appelflap mijn hond ligt elke dag in de airco krijgt gewoon biefstuk, en andere mensen dumpen hun honden gewoon alsof het vuilnis is....

Koper

Re: Hoe kun je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 23:08