Mijn hamster heeft een soort van korstjes aan z'n kont hangen niet van bloed oid maar ik denk dat het gewoon opgedroogt plas is (je ziet het trouwens bijna niet) hebben meer hamsters dit? en valt er toch iets tegen te doen misschien (niet dat dat persee hoeft hoor maar als daar iets simpels voor is)
hij heeft er opzich geen last van en heeft het al heel lang (zolang als ik me herinner?) ik wou alleen weten wat het was en of je er wat aan kunt doen meer in de zin van je neemt een borsteltje en borstelt het weg (om maar wat te noemen )
hamsters kunnen een iets krijgen wat wett-tail word genoemd dit komt vaak door n bacterie waardoor ze diaree etc krijgen.Als dit niet wordt verholpen kan het zijn dat de huid het te verduren krijgt onder de urine etc
een bezoekje aan de da lijkt me een goed idee
al weet ik natuurlijk niet of jou hamster dit heeft maar ja dan heb je tenminste zekerheid
Mijn hamster had ook zo'n plekje, alleen dan onder zijn buik (in het midden) en hij had een donker kaal plekje op zijn kopje. Ik ben met hem naar de dierenarts geweest en die zei dat hij een schimmelinfectie had. Ik heb daarvoor antibiotica meegekregen en die heb ik een week lang twee keer per dag moeten geven en nu is het nagenoeg weg. Misschien heeft jouw hamster ook zoiets?