Helaas heeft hij nu anders besloten en is mijn man zijn grote favoriet. Ik word gedoogd, maar als hij de kans krijgt, probeert hij me te bijten.
Afijn, mijn man is stapelgek met 'm en heeft dus een leuke klimboom voor 'm gemaakt:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silvana schreef:Waanzinnig goed idee,ik heb het gelijk afgedrukt kan mijn man ook aan het werk.Ik heb wel zo'n soort boom buiten staan,nooit aangedacht om hem binnen te zetten.
Maar sloopt die van julie niet alles?Die van mij zou die stekker uit dat stop contact al in mootjes gehakt hebben .Zulke touwen hebben of hadden we ook,maar daar is niks meer van over.Die touwen langs het plafond zijn ook mooi maar daar zou ik mijn plaffond dus niet aan wagen.
De onze waggelt ook door huis en dan loopt hij op de kasten af om er een stuk uit te halen ,vervolgens waggelt hij naar de keuken om de waterbak van de hond om te keren.Tussen door zoekt hij ruzie met de hond of kat.Vermoeiend exemplaar is het.Mijn man is ook zijn favorite persoon.Ik word gedoogd.Als hij bij mij zit en mijn man komt binnen kan ik rekenen op een flinke pik en een hevig gegil tot hij zijn zin heeft.
Eigenlijk is het gewoon een rotpapagaai
Dionne_Xx schreef:ziet er leuk uit, maar poept die papagaai niet gewoon in de kamer?
Prinslover schreef:Gaaf gedaan zeg die boom! Echt mooi gemaakt en verzonnen. Hij is er lekker zoet mee, de stoutert. Wat een overloper is het zeg, om ineens het lieverdje van je man te worden