Teefje van 8 maanden loops

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Teefje van 8 maanden loops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 20:39

Mijn hondje van nu 8 maanden oud is-volgens mij- vandaag voor de eerste keer loops geworden. het is iig erg bloederig 'down there'. Is dit wel normaal, zo jong?
Aangezien ze vrij lange haren heeft, zijn de haren op haar achterpootjes ook roodbruin gekleurd. Voor onze oude hond hebben we altijd zo'n broekje, kan dit ook al bij jonge honden of is de bloeding dan nog niet zo erg? En moet ik haar weghouden bij reuen of zullen die geen interesse hebben in jonge teefjes?

Anoniem

Re: Teefje van 8 maanden loops

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:41

Onze hond had dit ook. Wij deden haar gewoon een broekje aan.
Maar andere reuen zijn wel in ze geinteresseerd dus als je nog geen nestje wilt moet je ze daarbij weghouden Clown

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:42

8 maanden is niet extreem vroeg. Teefjes kunnen vanaf 6 maanden al loops worden. Indien je dus geen nestje wilt dus ook weghouden bij reuen die ruiken namelijk niet dat ze pas 8 maanden is maar wel dat ze loops is Knipoog
Daarbij is 8 maanden veels te vroeg om al een nestje te krijgen.
Succes

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 20:44

Bedankt voor de snelle reacties Lachen

Ik ben ook absoluut niet van plan om een nestje met haar te fokken op deze leeftijd!! Als ze een jaar of 3 is willen we een éénmalig nestje van haar, maar nu nog niet.

Mijn ouders zijn nu de stad in, ik heb ze gelijk maar ff gebeld dat ze zo'n broekje mee moeten nemen Knipoog

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:24

mijn hond was op 6 maanden leeftijd loops. niks mis mee hoor. reuen hebben altijd interesse in loopse teefje. leeftijd maakt niks uit voor hun