Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nu dus met 5 meer over. Maar het is ook niet alle dagen rozegeur en maneschijn. Vandaag bv. zijn ze allemaal boos op witvoet, dan liggen er vachtplukken en zie je het slachtoffer een tijdje in het tuinhuis zich schuilhouden. Daarna gaat dit weer over en mag hij weer bij de groep. Hormonaal zeker, ik weet het niet. Belangrijk is dat de konijnen onderaan in rangorde een vluchtweg hebben.
. Konijnen zijn juist groepsdieren en houen ervan om in een groep te leven (meestal zie je ook een groepje wilde konijnen zitten als je in de duinen of in het bos gaat wandelen, mocht je er maar 1 tegen komen is daar vaak iets mee aan de hand). Tuurlijk zijn er soms strubbelingen en ruzies onderling, maar dat is hartstikke normaal
. Zolang geen van de beestjes echt ernstig buitengesloten wordt, is er niks aan de hand! Dus het kan wel degelijk
...Meissie17 schreef:Hallo,
Als ik soms op profielen hier kijk van bokt en op internet, dan zie ik vaak grote groepen konijnen bij elkaar. Deze konijnen hebben dan een grote ren. Maar nu is mijn vraag, hoe krijg je nou zon groep bij elkaar? Ik bedoel, konijnen accepteren elkaar niet makkelijk en hebben snel ruzie.
Ben benieuwd:d
Groetjes
.
(en dan jonkies die je aan de straatstenen niet kwijt kan omdat ze half wild zijn en zich zo ook gedragen en je er dus mee 'opgescheept zit
). 
(tot hij werd gestolen
)