[BB] Wie hebben er een Chihuahua of een kruizing daarmee?? + foto
Een tijdje zitten twijfelen maar ik hoop toch echt dat jullie kunnen helpen!!!
We hebben een ongelovelijk schattig puppie rond lopen van nu ong 3,5 maand.
Maar ze plast echt overal neer, en je merkt het ook niet dat ze moet want ze gaat gewoon uit het niks ergens zitten.
We hebben haar s'nachts in een bench met een klein doosje erin met kranten en ze plast dan wel in dat doosje maar ze poept er altijd naast!! opde handoek dus of gewoon op de bodem

Naar buiten gaan wil je het liefst niet, ze rent als je met de riem aan komt richting haar mandje en je krijgt haar de deur amper uit.
(uit haarzelf komt ze niet mee

Als we eenmaal buiten zijn blijft ze op de mat zitten piepen en heeft het ook echt niet in haar hoofd om mee te komen.
Als we eenmaal aan het lopen zijn dan gaat ze vaak aan de kant op midden op de weg zitten en gaat piepen ( dit doet ze trouwens zachtjes de hele tijd al vanaf het begin dat we haar hebben)
Belonen met snoepjes en erg vrolijk reageren als ze wat heeft gedaan buiten doen we eigenlijk vanaf het begin al.
Maar ze doet bijna niks buiten, laatst een half uur met haar buiten geweest maar ze deed helemaal niks...terwijl we zo goed als de hele weg langs het gras/bosjes hebben gelopen.
Als ze binnen wat heeft gedaan dan negeer ik haar volkomen en ga de boel opruimen

Mensen help alsjeblieft want ik weet het echt niet meer!!