Wie heeft tips hoe dit anders kan? Aangezien we elke maand beide katten anti-vlooien spul geven van Frontline, en nog het hele huis eronder zit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilawander schreef:ik denk dat de frontline wel helpt maar dat jullie huis goed vol zit met eieren die uitkomen als het warmer wordt en overleven door de verwarming temperatuur in huis. Google maar eens op vlooien, hoeveel eieren ze leggen.
Vaak wordt Frontline de schuld gegeven maar vaak is er dan een behandeling (chemisch) van de woning nodig.
Alles wat van stof is moet minimaal op 50 graden worden gewassen anders overleven de eieren, dat geldt dus ook voor vloerbedekking en kleden.
Ik werk zelf in een grote dierenartspraktijk waar voornamelijk met Frontline wordt gewerkt. En we hebben geen enkel geval van resistentie.
dovish schreef:Ik ken al wel gevallen waarbij er resistentie is tegen frontline. Bij mij werkt frontline nog steeds het beste.
Natasjaa schreef:Ik heb wel een vermoeden hoe dit kan, de vlooien hier zijn namelijk resistent voor Frontline, dus grote kans dat dat bij jou ook t geval isEven langs de dierenarts gaan, die hebben vaak wel iets wat WEL helpt....
Sterkte, ik weet wat voor drama t is...