Er is een klein kansje dat de hond van mijn ouders met carnaval een paar daagjes hier komt bivakkeren. Echter, Harley heeft nogal last van wagenziekte...
We hebben 'm in België gehaald als "pup" van 3 maanden. Onwijs schuw beestje en ongetwijfeld de eerste keer in de auto. Voor we België uit waren had ie me al ondergespuugd
Hij heeft tijdens dat ritje verschillende keren overgegeven, arm ding
Mijn ouders hebben hem later nog wel eens meegenomen om te wandelen, maar ook dat resulteerde in een overgevende hond (weliswaar ging dat al stukken beter).
Nou ben ik dus een poging aan het doen om vriendlief om te praten om een paar daagjes op Harley te passen
Maar dan moet ie dus naar Tilburg, rit van een uur. Persoonlijk ben ik van mening dat dat goed kan, het is hoofdzakelijk snelweg, hij is veranderd in een onwijs enthousiaste en spontane hond en verder lijkt het me een kwestie van een paar uur voor vertrek niet voeren en plastic op de achterbank.
Hebben jullie nog tips om Harley te vervoeren? Zijn er pillen oid die wagenziekte bij honden onderdrukken? Is een bot aan te raden, of is dat weer teveel vulling voor de maag? Als het niet doorgaat zijn die tips sowieso wel handig, dus kom maar op!