Slaapt op bed, rent door het huis en kroelt de hele dag door als hij de kans krijgt.
Anyway, enough talking!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is wat anders dan mijn 2 htk-katten. 

Nicole85 schreef:Wat een onwijs mooi beest!
Prachtige aftekening.
Misschien domme vraag; maar zo'n kat laat je toch niet buiten lopen??

Pauline schreef:Kan ik me voorstellen ja, hij is prachtig.. is het de bedoeling dat hij papa gaat worden? En hoe groot is dan de kans op witte nakomelingen?
(vind ik) jokari schreef:oh, dus te vergelijken met het vosgen bij paarden ?
sneeuwtjes zijn de mooiste.(vind ik)
Myrdal schreef:Wat een geweldige kat.
Als er kittens zijn, met hetzelfde patroon, dan wil ik er wel eentje!
Mijn tuin is dan wel afgezet, die kwibussen van mij kruipen gewoon langs de draad omhoog.

jokari schreef:ik heb net je website eens uitgeplozen, ik mag nooit een kitten bij jou kopen.Mijn tuin is dan wel afgezet, die kwibussen van mij kruipen gewoon langs de draad omhoog.
![]()
Schrik wel een beetje van de prijs, die ligt een stuk hoger dan andere raskatten, klopt dat ? Zijn bengaaltjes zo zeldzaam ? Ze zijn nog wel zo mooi...

(qua rassen)
) 

Wuis schreef:Mag ik vragen wat zo'n 'gewone bruine' nou kost? En zijn er via de rasvereniging o.i.d. ook wel volwassen dieren die een nieuw huisje zoeken?
*Puur nieuwschierigheid, je weet dat ik van de asielkatten ben, maarja ik blijf die donkeren toch erg mooi vinden, en wie weet over een jaar of tien....![]()
![]()
)
) en een sneeuw hebben bij mij dezelfde prijs. Bij de meeste cattery's zullen ze zelfs nog duurder zijn. Herplaatsers gebeurd regelmatig. www.neobengalen.nl staan ze meestal op.
en zo liefd at ze voor elkaar zijn