Kennen jullie dat gevoel dat je kat al 3.5 uur geleden naar buiten is gegaan en nog steeds niet terug is? Wetende dat ze nooit ver van huis is en nu uitgerekend nu ze ook vuurwerk aant afschieten zijn etc er niet is als je haar roept... Elke keer naar de achterdeur lopen om te kijken of ze er toch niet toevallig is... Pfff nu is ze wel weer lang genoeg weg geweest....
Ja maar ik niet met het idee dat ze de hele tijd vuurwerk afschieten.... Maar ze wilde zelf naar buiten tijdens het avond eten toen het rustig was buiten....
toen mijn kat weg was, maakte ik me enorm druk om maar een paar dagen later zat ze gewoon weer voor de deur te mekkeren. ze is zelfs wel eens een week weggeweest .. & is weer teruggekomen.
Ja idd Aplle. En het stomme is nu vind je eigenlijk jezelf maar idioot dat je zo snel bezorgd bent en lach ik erom. Maarja gisteravond dacht ik er toch echt anders over
Weet hoe het voelt die van mij was gister ochtend naar buiten gegaan en kwam pas 23.00 uur naar binnen, ben heel wat keren bij de deur gaan kijken of die er al was. Net als hittepit_12 zegt vanaf vandaag huisarrest tot na nieuwjaar.
die van mij is 4 dec. weg gegaan.. (was altijd heel ff buiten..) en ze is er nog steeds niet.. dus nog weinig kans.. Ze was jong en gezond.. dus als er niks met er gebeurd is red ze het wel!
onze katten komen nooit meer buiten maar soms ontsnapt er 1tje en die is al eens bijna aanreden (over zijn staart) en onze andere katten zijn aangereden en overleden.. dus als hij dan ook al een kwartiertje buiten is dan wil je hem al weer binnen hebben om de angst hem ook onder een auto te krijgen..
gelukkig gebeurt het niet vaak.
gelukkig is je kat weer binnen, idd vervelend vooral met vuurwerk tijd
ik schrok me gisteren ook rot zeg!!! ene wilde perse smorgens naar buiten. oke prima toch?
maar ja helemaal vergeten dat ze dus veel vuurwerk gingen afsteken nomaal zitten mijn poezen 10 minuten buiten en staan ze weer voor de deur omdat t te koud is nu.
maar ja zelfs smiddags nog geen poes...pff ik dacht echt van nou die is weg joh! zo veel geknal bij ons in de straat!!!
moest ik naar de paarden toe, kom tegen 16.45 weer terug zit ze keihard te bleren bij de voordeur dat ze naar binnen wilde !! pfff hehe zo blij was ik!
nu hebben ze huisarrest allebei tot NA oud en nieuw!