ik ben ook wat aan het rondkijken op andere site's van fokkers e.d. hier heb ik een erg leuk hondje op zien staan, maar toch, ik heb zoiets, een beestje uit het asiel heeft het wss harder nodig, de pups vinden wel een huisje.
wij hebben vrij veel eisen, het moet een klein hondje zijn, met andere honden kunnen (we hebben een reutje van 8 maanden) met katten kunnen, (we hebben 3 katten) met kleine en grote kinderen kunnen, (ik wil geen risico's nemen in een buurt met veel kinderen) moet mee in de auto kunnen, en alleen thuis kunnen blijven, ook moet hij zindelijk zijn, een ongelukje is niet zo erg, maar het zou fijn zijn als hij zijn behoefte buiten kan doen. dit kan met pups niet, dat weet ik, maar dat is nog vrij snel aan te leren.
ik heb heel sterk het gevoel van, ik wil een hondje een fijn plekje geven, er staan veel honden op dierenasiel site's, maar de meeste rassen spreken me niet aan
mijn moeder wil graag een mopshond of een chihuahua, mij maakt het ras niet veel uit, zolang het beestje me aanspreekt

wat zouden jullie doen? een hondje uit het asiel, of niet?