hij liep op 3 pootjes en het zag er niet goed uit. Heb gelijk de dienstdoende dierenarts gebeld (in Almelo) hij zei dat het een abces kon zijn, dan ontstaat er ook een acute zwelling, maar ik had er een slecht gevoel bij en wilde hem toch laten checken, gelukkig kon ik gelijk langskomen (om 22h) de dierenarts heeft een gebroken pootje vastgesteld. Ik moest hem daar laten en hij zou foto's gaan maken. chef zou iig een pijnstiller krijgen en zijn pootje zou worden gespalkt. In het gunstigste geval kan het bij een spalk blijven en anders moet hij geopereerd worden (worden pinnen ingebracht) in het meest slechte geval moet het pootje geamputeerd worden maar dat is geheel afhankelijk van hoe het er van binnen uitziet maar dat is echt het aller allerlaaste. ik ben nu net weer thuis zit aan een fikse borrel en wacht op een telefoontje van de dierenarts met de uitslag van de foto's
ik kan wel janken.... mijn vriendje daar op de kliniek met zoveel pijn.
over de kosten zullen we het maar helemaal niet hebben (kan wel tot 1200 euro gaan kosten) maar wat moet ik dan? mijn vriendje laten afmaken? NO WAY dan maar extra werken of weet ik veel. Help me duimen dat het goed komt oke..
eerste kerstdag begon zo gezellig en eindigd zo vreselijk k*t
sorry moest het even van me afschrijven