Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soprano schreef:Volgens mij zoeken ze elkaar alleen op in het paarseizoen en zijn ze voor derest sollitaire beestjes. Maar ik weet het niet zeker.
Heb je hem van een dierenwinkel? Niet zo slim. En ik vind het een beetje raar dat je het allemaal zelf niet weet. Lijkt mij dat als je een dier koopt, je eerst genoeg info over opzoekt. Maar dat is dan ook weer een nadeel dat ze dieren als cadeautjes geven...
Wuis schreef:Soprano schreef:Volgens mij zoeken ze elkaar alleen op in het paarseizoen en zijn ze voor derest sollitaire beestjes. Maar ik weet het niet zeker.
Heb je hem van een dierenwinkel? Niet zo slim. En ik vind het een beetje raar dat je het allemaal zelf niet weet. Lijkt mij dat als je een dier koopt, je eerst genoeg info over opzoekt. Maar dat is dan ook weer een nadeel dat ze dieren als cadeautjes geven...
Ik sluit me hier bij aan. Het is zeer onverstandig om dieren in een dierenwinkel te kopen, en al helemaal om dieren als cadeau te geven (tenzij jij er specifiek om gevraagd hebt).
Ik vraag me ook af of je je wel voldoende verdiept hebt in deze diersoort. Ben ook zeer benieuwd hoe je hem gehuisvest hebt.