Maar goed, is banaan slecht voor ze ofzo? Hij reageert zo raar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yank schreef:Ze mogen banaan hebben, maar met mate (schijnt veel suikers te bevatten). Ik geef het ze nooit.
Ik zou de volgende keer wel eerst even checken of een muis een bepaald fruit of groente mag hebben, voordat je het geeft.![]()
Is het een huismuis of kleurmuis? Denk dat dat gedrag niet te maken heeft met een stukje banaan.
Zofy schreef:Maar hij is zeg maar overal aan het snuffelen en dan beetje nies achtige geluidjes aan het maken.
Marloez schreef:Banaan zouden ze opzich wel mogen eten, als het maar niet te veel is. Blijkbaar vind deze muis het wel erg smerig, en gaat ie steeds bijna 'over zijn nek' van die lucht?Waarom haal je het stukje banaan er niet gewoon uit?
Zofy schreef:Heb ik er natuurlijk ook meteen uitgehaaldwe denken dat het iets anders is. Heb het al aan mn zus en dr vriend door gegeven, ze gaan er naar kijken. (denk iets van het gevecht)
Citaat:Maar nou had ik een stukje banaan in zn hokje gelegd en sindsdien zit ie steeds heel raar te snuffelen in zn hokje, alsof ie het vindt stinken.