Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deschels schreef:Ook ik heb een AB...foto's staan in mijn profiel..
we hebben hem via marktplaats gekocht bij een fokker en wat een superhond is het zeg..
erg aanhankelijk en super lief..
Wel hebben ze (vooral als ze jong zijn) de motoriek van een pak vla...je ligt af en toe helemaal in een deuk als ze gaan rennen en niet op tijd kunnen uitwijken voor obstakels...
We hebben nu een klein hondje erbij en ook hier is hij super lief voor...echt schattig om die 2 samen te zien spelen..
Wel is die van ons een echte schijterd..het is geen held zoals normaal de AB wel is maar wij kunnen er goed mee om gaan dus dat is geen probleem...
Fantast schreef:Dat herken ik inderdaad, die van ons komt meestal ook redelijk laat tot stilstand. We hebben een keer gehad dat hij zijn aandacht bij iets anders had, liep ie knoert hard tegen een paal aan. Schud even met zijn kop en loopt weer door
deschels schreef:.Die van mij is ooit zo hard tegen een boom aangekomen dat een vrouw helemaal in paniek aan het roepen was naar mij...dus ik naar mijn hond, die schud een keer en had een hele streep schors over zijn lichaam maar rende gewoon vrolijk verder hahaha...
En hij heeft laatst mijn vriend gevloerd....hij wilde uitwijken maar haalde het niet dus daar lag mijn vriend in het grasveld...wat heb ik gelachen zeg...
superrizzo schreef:ik zoek dus een fokker / kenner die de scott type (standaard ) fokt geen johnson (bully type) dus