Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chichiba schreef:Ik heb meerdere malen gehoord dat kittens dit leren van hun moeder...het niet
gebruiken van de nageltjes...[b]Ik meen tussen de 10 en 12 weken...Dan leren ze
bv spelen zonder nagels...Dit is wat fokkers me altijd vertelden...[/b]Daar heb je
alleen niets aan...Sorry...
Wat je er aan kunt doen weet ik niet...Lijkt me wel een lastig probleem...Hopelijk
houd ze er snel mee op...Misschien heeft iemand de gouden tip...Succes...
Chichiba schreef:Ik heb meerdere malen gehoord dat kittens dit leren van hun moeder...het niet
gebruiken van de nageltjes...Ik meen tussen de 10 en 12 weken...Dan leren ze
bv spelen zonder nagels...Dit is wat fokkers me altijd vertelden...Daar heb je
alleen niets aan...Sorry...
Wat je er aan kunt doen weet ik niet...Lijkt me wel een lastig probleem...Hopelijk
houd ze er snel mee op...Misschien heeft iemand de gouden tip...Succes...
shcmarathon schreef:Ik heb gelijk vanaf week 1 dat ik ze thuis heb netjes elke week de nageltjes geknipt en ze hebben het nog nooit gedaan!
cissy schreef:en een goede plantenspuit kopen!
Litterbox schreef:shcmarathon schreef:Ik heb gelijk vanaf week 1 dat ik ze thuis heb netjes elke week de nageltjes geknipt en ze hebben het nog nooit gedaan!
Maar waarom doe je dat dan?
cissy schreef:je hebt van die speciale nagelknippertjes/tangen/schaartjes voor kattennagels, gewoon klein puntje er af knippen dat scheelt heel wat halen en wondjes.
en een goede plantenspuit kopen!
cissy schreef:hoe oud is je kitten dan dat ze nog niet kan springen?
crossmonster schreef:cissy schreef:je hebt van die speciale nagelknippertjes/tangen/schaartjes voor kattennagels, gewoon klein puntje er af knippen dat scheelt heel wat halen en wondjes.
en een goede plantenspuit kopen!
precies mijn gedacht
gewoon de nageltjes afknippen
ik dacht dat het ook een zuivere ragdoll was he?
of in elk geval een kruising of iets in die trant.
mijn ervaring met ragdolls is dat ze ook vrij lange en kromme nagels hebben, net als de boskat
de ragdoll die ik gehad heb, kan recht tegen de muur omhoog klimmen, en haar kittens deden precies hetzelfde
dus wss is dat het probleem?