Ik ga ook even een mooie foto zoeken als ik weer thuis ben!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
:
als ik ze zie.

mijn vader vond het prachtige honden enzo maar we hebben even in het karakter verdiept maar dat viel tegen. dierenarts,internet en kennisen gevraagt en het kwam er allemaal op uit dat eenkennige honden zijn (schuuw?) dit hoeft natuurlijk niet altijd maar het zijn in prenciepe eenkennige honden.

Vond iedereen wel aardig
Ik vind ze echt ideale honden, ontzettend leergierig en trouw. Hopelijk ook een van mijn volgende honden

Schuw? Welnee, hij springt iedereen zo omver van enthousiasme als je niet uitkijkt. 

Dus dat wordt wachten totdat ik op mezelf woon. 
LittleAnn schreef:Het lijkt de ideale hond voor mij, ik ga heel erg mijn best doen om er eentje te kunnen importeren over een paar maandjes! Als iemand toevallig weet of er pups geboren zullen gaan worden in de komende maanden hoor ik het graag

Myra schreef:Ik vind het echt schitterende en geweldige honden, staat zeker op de lijst van hondenfavorieten als ik later een hond neem
Mijn vraag is alleen, verhargen deze honden heel erg?
Ik ben namelijk bang dat ze óntzettend verharen, wat bij veel herder types zo is. Ervaringen?

Cassidy schreef:Ik vind het ook heel mooie honden om te zien. Kan het haast niet geloven dat het een ongewenste kleur is bij de fokkers van Duitse Herdershonden.