Ik heb een vraagje:
Bij mij op stal liepen er 9 katten. 1 Volwassen kat en de rest tussen de 6 en 9 maanden.
Inmiddels heeft er 1 een hartstilstand gekregen nadat hij in de lucht werd geslingert door een hond. Een is overleden nadat hij aan elektriciteitkabels heeft gegeten. En 3 anderen eten en leven een boerderijtje verderop sinds mijn baas ze niet meer voert...
1 poes was altijd al mijn favoriet. In het begin heel erg schuw maar na elke dag 20 minuten verplicht op schoot heel erg aanhankelijk geworden. Zodra ik op stal kom volgt ze me overal miauwent naar toe.Zodra ik ergens ga zitten zit mevrouw op me. Ik kan haar 10 keer terug op de grond zetten maar ze zit weer binnen 1 seconden op schoot.krijgt ze geen aandacht klimt ze via me broek omhoog. Als ik op de wc zit lijkt het alsof ze aan het janken is en probeerd ze via het raampje naar binnen te komen

Nu is het zo dat mijn baas de katten dus niet eens eten geeft en ze beginnen al erg mager te worden. Ik zit vrij veel thuis een poes in huis zou ik wel gezellig vinden. Mijn baas is alleen bang dat ze terug naar stal zal lopen doordat ze daar als jonkie al is.. (ze is nu ongeveer 7 a 8 maanden).
Wat vinden jullie? Een stalkat zoals hoe ik die beschijf, zou dat een huiskat kunnen worden/zijn?
groetjes nicky
edit: wat toegevoegd