Ze moest met de hand gevoerd worden, en kans was 50% dat ze het zou halen, omdat ze net 2 weekjes was..
Ze had het gehaald! En en heb haar Yellow genoemd! Ze was een hele mooie lieve valkparkiet geworden!
Ze was echt mijn baby! En zo tam heb ik nog nooit een parkiet meegemaakt!
Na een aantal keer grasparkietjes in haar kooi gehad te hebben, ging ik op zoek naar een vaste maatje voor haar (half jaartje geleden) en dat werd Prince ook een valkparkiet!
Ze waren echt maatjes voor het leven, tot ongeveer maandje geleden! Ze namen afstand van elkaar.
Maar sinds 2 weekjes ging het weer goed tussen hun, waren weer het liefdeskoppel van het jaar!
Vanmorgen rond kwart voor 8 schreeuwde me vader mij wakker dat het niet goed ging met Yellow!
Ik holde de trap af, en ondertussen hoorde ik Yellow schreeuwen van de pijn! Ik kwam de deur binnen van de woonkamer, en toen was ze stil en was ze overleden.. God wat heb ik gejankt! 1 van mijn ergste nachtmerrie's dat mijn beebs zou te komen overlijden..
Zit nog steeds met tranende ogen..
Zomaar uit het niets is het gebeurd! En heb geen afscheid kunnen nemen toen ze nog leefde..
Gelukkig had ik gisteren nog foto's gemaakt! Dus hier een paar foto's van afgelopen weekjes en van gisteren..
Op deze foto's zat ze in de rui, vandaar dat ze niet al te best in de veren zat..

En foto's van gisteravond..

Zo naar is dit.. Had het er gisteren nog met haar over dat we vandaag samen zouden gaan poedelen, en ze deed toen nog bitchy tegen me omdat ze geen chips mocht..
Hoop dat me meiske niet te veel pijn heeft gehad!