Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
trustHim schreef:niet straffen, zoals gezegd het is zijn huis, hij laat alleen zien dat hij de baas is, zolang er geen bloed vloeit en de plukken haren je niet om de oren vliegen gewoon laten gaan. Ik heb nu inmiddels 4 katten, De laatste had 3 volwassenen tegenover zich en heeft best wat petsen gehad in begin. Geeft niks na een tijdje wordt het vanzelf rustig
jeweetwelletje) gehad toen ik er een katertje bij nam. Hij was af en toe zo vervelend grof dat ik hem wel op zijn kop heb gegeven, toen hield dat dominante gedrag op. Wat nou zijn huis, MIJN huis
en hij doet dus maar wat ik wil. Ik ben bij verschillende mensen thuis geweest die handelen naar het 'huis van mijn kat' principe en moet zeggen dat het allemaal asociaal-op-de-tafel-springende-uit-je-glas-drinkende-van-je-bord-jattende-aan-de-bank-klauwende-als-jij-ze-niet-bevalt-krabbende mormels zijn. Mijn kat daar en tegen zal nooit een bank bewerken, je zomaar krabben, uit je glas drinken en het eten van je bord jatten. Gewoon goed opvoeden en als je ziet dat hij grof doet uit de buurt zetten zeg ik
!!! Het was toch een kitten met stamboom? om mee te fokken?