fijn dat je even komt kijken.
Ik maak me erg ongerust over Fleur, mijn hond
Fleur is ongeveer 8 jaar oud, en heeft zo'n 3 jaar geleden een dubbele hernia gehad, en is daaraan geopereerd in emmeloord, alles weer ok.
Ook heeft ze een hartruis. dit is ongeveer 1,5 jaar geleden geconstateerd. Ze heeft hier geen last van, en het is gemeld puur zodat we het weten.
Nu is ze 3 dagen geleden begonnen met "niezen" soms hard, soms is het ook gewoon hard uitademen door haar neus. Dit doet ze regelmatig. Als we buiten lopen doet ze het regelmatig, en ook binnen als ze wil spelen.
Dit doet ze overigens ook niet meer zoveel als normaal, ze is een stuk rustiger maar als ze speelt/loopt is ze wel heel tierig en vrolijk.
als ze niest blaast ze haar adem een beetje uit haar neus. soms is het echt een harde nies, soms hoor je het heel zachtjes. maar het gaat echt de hele dag door

Zelf denken we dat het ook wel een gewoon verkoudheidje zou kunnen zijn, aangezien ze een aantal weken terug net getrimd is, en het buiten koud is, en ze een behoorlijke dramaqueen kan zijn.
Aan de andere kant willen we erg graag weten wat het is, want stel dat het verkeerd is?
heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
http://i18.tinypic.com/6o1juy1.jpg