Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Negerzoen schreef:Ik hoor ook vaak dat het beter is je cavia óf altijd buiten te hebben óf altijd binnen. Wij hebben het vroeger vaak afgewisseld dat ze zomers buiten gingen hihi. De oudste is in november overleden en die was 8...
Maarja, verder ga ik helemaal mee met Salsaentango
loyce_ schreef:Je kan een cavia echt niet het hele jaar buiten neerzetten dat is toch zielig!!
wij hebben ze in de zomer als het goed weer is buiten en s'winters altijd binnen cavia's mogen dan ook eigen lijk ook niet onder de 18 graden naar buiten!
loyce_ schreef:Je kan een cavia echt niet het hele jaar buiten neerzetten dat is toch zielig!!
wij hebben ze in de zomer als het goed weer is buiten en s'winters altijd binnen cavia's mogen dan ook eigen lijk ook niet onder de 18 graden naar buiten!
SusanH schreef:Misschien nog een nuttige aanvulling is om je cavia's pas buiten te gaan zetten als het weer wat warmer is, omdat nu de overgang van binnen naar buiten wel erg groot is. Ik heb mijn cavia's ook op latere leeftijd naar buiten gedaan en ben daar ongeveer mei/juni mee begonnen zodat ze er goed aan konden wennen. Tegen de kou in de winter hadden ze naast een nachthok en ruim voldoende hooi ook een wondscherm van karton en als het echt heel koud was deed ik een wollen deken over de kooi s' nachts.