Poesennamen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

spekkiejnfu

Poesennamen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 20:43

Hai! Doei!
Aangezien wij zaterdag 2 jonge poesjes krijgen zoek ik héle leuke namen!
Ze zijn beide rood met wit!
nou.. ik hoop dat jullie iets leuks weten..!

mirror666

Re: Poesennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:46

ik heb zelf een
bonkie
dopje
teigje (teigetje)

en ik ken nog
dixie
droepie
stoffer
blik

verder weet ik niet zo veel Nagelbijten / Gniffelen Bloos (die bonkie is ook een rooie trouwens, maar wel een bonk Tong uitsteken )

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:48

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:16

Wij hebben sinds een tijdje via de opvang een roodwit poesje in huis. en nu hebben we besloten dat ze mag blijven. Zijn wij erg blij mee! Wij hebben haar Saartje genoemd, naar een vriendin (Zara) met net zulk mooi rood haar als het poesje.
Afbeelding
Dit is onze Saartje. Vind je haar niet schattig?

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:54

ik ken

bouli, sjors, derk haha

en chico, luna, dushi, dusty, baila, badjo, blinky hihi

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 21:04

Floortje Lotje , dat schiet me nu even te binnen.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 23:20

Wij hebben een Youri, Ruby, en mijn eigen Subito Lovers

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 23:41

Heb je even? Haha!
Wij hebben gehad: een Mammamoes (noorse lap), Stompie I(miste staart), Stompie II (leek op StompieI), Sabientje (vlekkepoes), Enkidoe en Gilgamesj (uit Mesopotamisch verhaal van twee broers waarvan de een voor licht en de ander voor donker stond, zoiets als Yin en Yang, katten waren zwart en rood)), Dreyfuss en Einstein (cypers, Einstein was niet de slimste en Dreyfuss werd door mijn broertje Driepoot genoemd), Pu Yi, Mao tse Tung(Pu Yi, naar laatste keizer van China, zou het laatste katje worden, niet dus, Mao bleef ook en aangezien hij rood was...), Mitzy en Neus (begonnen als Wijsneus en Grijsneus naar de Kladderkatjes, kinderboekje, namen leken teveel op elkaar dus...), Stoffel en Sam (bij de eerste aanblik van dat rossige bolletje poes kreeg ik de dwang hem Stoffel te noemen, zijn broertje kreeg dus ook een naam met een S), Muts (officieel Mister Smudge, had vlekje op de neus, roep een paar keer Smudge en zie hoe snel het veranderd in Muts) en nu Caitlin (naam had ze al in het asiel)...
O en dan kende ik nog een Opapoes, Grijsje, Biggie, Meis, Red Bull, Socks, Smurf, Miss Furrie, Miss Muis, Koffie en Thee, Radja, Tippie, Beertje, Putti, Alexis en Boris.
Verder vind ik oa. leuke namen: Fluffy of Phluphey, Humpfrey, Mittens (als de kat wantjes heeft als aftekening), Bootsie (wit tot halverwege of voorbij de poten), Mackintosh, Bumper, Poesjan, Tornado Ally (leuk voor een Siamees ook), Cinnamon, Nutmeg, Mac R Oanie(eigenlijk quarternaam, vond hem wel errug grappig), Meneertje Jansen, Fritz, Tigger, Cougar en Bln (gelezen in kattenboek, vond hem hilarisch).
Laten we het hier maar even op houden, anders wordt het wel erg lang... Bloos
Succes met het benoemen van je katjes! En vooral heel veel plezier met ze!

@sheela: Saartje is superschattig! Ben stiekum al een beetje verliefd Bloos . Maarja, het blijft toch kijkekijkeniekope, ik heb er al een en die wenst haar huis niet te delen, geloof ik...