Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katten voor de zekerheid opsluiten. 
straks gaan ze lekker aan de draden knagen.. en als ze de verkeerde hebben dan doet én je pc het niet meer én je muisjes zijn de pijp uit..
1 muis is nu vrijwillig zijn hok weer in gegaan. Die probeer ik nu in zijn loopbal te krijgen, zodat ik het papier uit het gat kan halen. Dat heb ik er ingestopt zodat hij er niet meer uitkan. Als deze in de bal zit, gaan de andere 2 misschien ook wel weer het hok in.
Maar ik kan het gat niet open laten met deze muis in het hok, want dan is die dus ook weer pleite.

Sanniej_ schreef:owjee heb je geen gaten in je kamer? in de muur ofzo..
Als je die laatste echt niet kan vinden moet je gewoon even een muizenvalletje kopen niet zo 1 waar ze vermoord worden maar 1tje waar ze wel in kunnen lopen maar niet uit.
De ingang is namelijk eerst breed maar loopt smaller af en dan durven ze er niet meer uit wat eten er in stoppen en ze gaan er dan wel op af.
Zorg wel dat er verder geen eten in je kamer ligt enzo anders kan die daarvan eten en gaat hij toch niet die val in.
Succes!
) Dan de doos met voer nakijken en weghalen. Ben nog wel even bezig.
Verder hoop ik niet dat hij in de printer zit ofzo. 

Maar die kan overal zitten
Brammetje16 schreef:dat is vervelend
Heb je alle gaatjes al dichtgemaakt?
Verder is het hier nogal een bende met veel dozen enzo, omdat we wat oude spullen aan het inpakken waren, dus in principe kan hij overal zitten.
Mystica schreef:Gaatjes zijn dicht, maar aangezien hij een bosmuis is denk ik niet dat hij bij de muur omhoog kan. Die kunnen niet zo goed klimmen toch?Verder is het hier nogal een bende met veel dozen enzo, omdat we wat oude spullen aan het inpakken waren, dus in principe kan hij overal zitten.

!