Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:maar waar dient de rest voor?
casperrr schreef:Ik ben aan het kijken voor een Jack Russel, en ik heb daar gaaaaaaave 'dekens' voor gezien van BR
Arabian_Girl schreef:casperrr schreef:Ik ben aan het kijken voor een Jack Russel, en ik heb daar gaaaaaaave 'dekens' voor gezien van BR
Hier heb ik ze ook gezien die dekentjes van BR .wilde m bijna meenemen
Heb ook een reflecterend jasje voor in t donker.maar heeft ze niet vaak aan.
Heb ook nog een net nieuwe jas met bontkraagmaar die is te krap geworden
heeft ze 1 keer aangehad maar de drukkertjes gaan open
iris_ilaska schreef:ik vind het onzin. ook als je hond het koud heeft vind ik het nog onzin. een hond in het wild heeft toch ook geen dekentje of truitje als hij/zij het koud heeft?
als er medische reden voor is dan oke. maar verder vind ik het niet eerlijk voor de hond om hem/haar "poppen"kleren aan te doen.
ztugwell schreef:Zo een dier heeft dat ook helemaal niet nodig, het is gewoon onzin dat het dier het '' koud '' zou moeten hebben etc . Of omdat je het zo mooi vind dat je hond een jasje aan heeft . Ik vind het allemaal overgepakt van Paris H , zei deed het voor haarzelf en omdat ze het mooi vind .
Nu komen mensen met anders is het koud voor de hond.
Wel vind ik het handig als je bijvoorbeeld een langharige hond heb en dan een regenjasje op doet zodat je huis niet meteen kletsnat is als je terug komt , en voor in het donker .
meissielief schreef:neem de Chihuahua, de hond kan niet zonder kleren omdat de honden het dan koud hebben![]()
waarom willen mensen zulk soort honden fokken?
ik vind een hond aankleden zonder medische reden echt onzin
Zoolgangster schreef:meissielief schreef:neem de Chihuahua, de hond kan niet zonder kleren omdat de honden het dan koud hebben![]()
waarom willen mensen zulk soort honden fokken?
ik vind een hond aankleden zonder medische reden echt onzin
Chihuahuas komen oorspronkelijk uit Mexico, geen land dat bekend staat om het koude klimaat.