Al een aantal jaren verzorgen we kittens hier in huis voor het dierenopvangcentrum. Kittens zijn altijd schattig en altijd willen we er wel eentje houden. maar ja, dat mag niet. En dat kan ook niet. Als je van elk nest een kitten houdt, had ik er nu al een stuk of 10-12 gehad
Maar goed, kittens verzorgen is wel erg leuk. En nu hadden we een nestje van 3 rooien; 2 katers en een rood/wit poesje. En dat lieve schattige poesje, Saartje hebben we haar genoemd, mag blijven. Zij is zo lief en schattig en samen met onze eigen poes gaat dat best goed. Onze ene collie vindt haar ook erg lief, maar zij vindt alle kittens lief.
Ze helpt ook altijd goed mee met verzorgen: ze likt en wast ze uitgebreid. Saartje liep hier vanaf dag 1 al door het huis alsof ze hier hoorde. Ze waren 5 weken oud ongeveer toen ze hier kwamen wonen. En nu hebben we de knoop doorgehakt: Saartje blijft!
Morgen wordt het broertje van Saartje opgehaald: die krijgt ook een nieuw huisje. En de andere broer heeft al 2 weken een ander baasje. Momenteel hebben we ook nog een andere vondeling: een mooie diep-zwarte ontzettende knuffelkater. Hij is ongeveer net zo oud als Saartje . Hij is heel ondeugend maar ook heel lief. Vanaf de eerste minuut liep hij rond met een blik, hier ben ik! hij heeft een ego, heel groot! Volgens ons is hij een halve siamees of oosterse korthaar. Zijn vachtje is zo mooi zwart en is zo lekker satijn zacht. En hij is net zo'n doerak als onze balinees Kitty in haar jonge jaren.
Hier volgen wat foto's van Saartje.

Hier is Saartje 1 dagje bij ons, nog erg klein

Saartje en Sheela

Broertje Samson

Met zijn drietjes

Is ze niet schattig?

Onze Moriaantje, zo zwart als roet....

Zo kan ik toch prima liggen...

Nu hebben we deze drie.