Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
garny95 schreef:waarom voeren jullie vers vlees uit de vriezer dan wel. Is het een bepaald overtuiging of is het beter ?
Nikka schreef:Als je kijkt naar Bonzo, daar zitten stoffen in die voor de mens verboden zijn omdat ze erg giftig zijn. En dat zou je dan wel aan je hond voeren? Dan krijg je altijd van die mensen die zeggen: ja mijn hond is er 15 mee geworden. Dat is net zoiets als mensen zeggen: Tja mijn opa rookte ook en die is 95 geworden.
Lysette schreef:Nikka schreef:Als je kijkt naar Bonzo, daar zitten stoffen in die voor de mens verboden zijn omdat ze erg giftig zijn. En dat zou je dan wel aan je hond voeren? Dan krijg je altijd van die mensen die zeggen: ja mijn hond is er 15 mee geworden. Dat is net zoiets als mensen zeggen: Tja mijn opa rookte ook en die is 95 geworden.
Bonzo is geen versvlees.
Mijn honden krijgen versvlees. Rodi en soms duck. Ze doen het er geweldig op! Weinig ontlasting en ze zitten super in hun vacht. Soms krijgen ze wel eens een dagje brok maar dan poepen ze ook meteen het dubbele.
Ik haal trouwens gewoon 's avonds uit de vriezer voor de volgende dag. Gaat prima