Onverwachts...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Onverwachts...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 16:28

Een half jaartje geleden (of misschien wel langer, ja het moet zéker een jaar zijn) vonden wij een geweldig nieuw huisje voor onze lapjespoes Mitzi.

Ze is verhuisd naar Warmenhuizen, eind goed, al goed...

Tot net hier de telefoon ging. Ze was naar het asiel in Tuitjenhorn gebracht, 'gevonden'. Aangezien blijkbaar de chip nooit is omgezet ging het telefoontje naar mij.

Heb net in m'n email gegraven en het email adres + naam van de nieuwe eigenaren doorgebeld naar het asiel.

Wat erg bijzonder is, is dat de meneer die haar bracht, zei dat ze al een tijdje rondzworf in de buurt daar, en toen het asiel vroeg hoe ze heette, zei hij dat ze haar 'Misty' hadden genoemd..

Het kán natuurlijk toeval zijn (daar hopen we maar op) maar het asiel denkt toch eigenlijk aan een dump. Verdrietig

Heb gezegd dat ik erg graag wil dat ze me op de hoogte houden, en dat in het uiterste geval ze ook weer terug mag naar hier. Ik blijf me verantwoordelijk voelen voor m'n beestjes, ook als ze niet meer bij me wonen!

Arme Mitz... Helemaal in d'r uppie...

meart

Re: Onverwachts...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 16:34

...waarom bel je de nieuwe eigenaren niet zelf eens?
..waar is ze gevonden dan?

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 16:34

Wat banketstaaf zeg, als ze inderdaad gedumpt is...
Wat was de reden dat jij haar toendertijd herplaatst had?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 16:48

meart schreef:
...waarom bel je de nieuwe eigenaren niet zelf eens?
..waar is ze gevonden dan?

Ik heb hun telefoonnummer niet (alleen e-mail adres) en heb van het asiel het verzoek gehad om het bellen/mailen aan hen over te laten omdat dat evt. wat beter werkt in het geval van een dump.

Ze schijnt wel daar in de buurt gevonden te zijn, maar scheen daar volgens de meneer die haar wegbracht al een aantal weken rond te lopen.

@ Ylana: Wij hebben haar toendertijd herplaatst omdat ze hier duidelijk niet echt gelukkig was, en mijn twee kleine kinderen ook niet zo leuk vond (soms gewoon uithalen als ze langsliepen en zo).

Voor eeuwig terugnemen is daarom ook geen optie (zeker niet nu we erachter zijn dat mijn hubby behoorlijk allergisch is voor katten, en we dus hadden besloten om er geen katten meer bij te nemen, we hebben er nu nog één), maar ik wil voorkomen dat zij wekenlang in een asiel zit of zo... Ach gut

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 16:51

Gut wat vervelend..
Dan denk je dat je een goed plekje voor d'r gevonden hebt...

veel succes..
hopen dat het een misverstand is.