Wil graag even me verhaal kwijt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

guenivere

Wil graag even me verhaal kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 12:59

Ik weet niet of het hier goed staat. Maar onze kat had 4 weken terug een nest kittens gekregen, met moeite is ze er 1 week bij geest ze wou die kittens niet volgens mij had ze een depresie omdat ze afgelopen mei ook al een nest had gehad. Zo gezegd zo gedaan wij zouden ze met de fles voeden. Het waren 4 stuks het ging super allemaal. Tot een week geleden er werd er 1tje ziek.... Gister is de knoop door gehakt en heb ik haar in laten slapen. Ik vond het zo zielig, hij wou niet meer drinke hij duwde het flesje steeds weg. Je moest het er echt in proppen! Ik zette haar gister even neer lopen deed ze al nie meer terwijl die andere drie je in je broek opklimmen... haar hoofdje hing scheef en ze viel gelijk om. Ik ben er mee na de DA gegaan, ze woog net iets meer da n 100 gram dus veel te weinig. Haar ademhaling was zwak het beestje was op en kon niet meer. Ik had 2 keuzes of haar een paar dagen aan infuus te laten liggen. Of haar inslapen. Aangezien ze alleen nog maar ademde niet bewoog of piepte heb ik besloten haar in te laten slapen het deed me heel veel pijn nog maar 4 weekjes oud. Ik heb haar mee na huis genomen en zal haar straks begraven, ze komt in onze tuin te liggen naast mijn 2 veulens hond en andere kat. Ze zal het nu vast naar haar zin hebben in de poeze hemel, sorry maar ik moest dit even kwijt Huilen

Ps de moeder kat en een kitten uit het nest van mei zijn afgelopen dinsdag gesterriliseerd.

bobbymp

Re: Wil graag even me verhaal kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 13:04

getsie,wat sneu!
sterkte met dit verlies.... Ach gut
met de andere kittens gaat het dus wel goed?

guenivere

Re: Wil graag even me verhaal kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 13:08

bobbymp schreef:
getsie,wat sneu!
sterkte met dit verlies.... Ach gut
met de andere kittens gaat het dus wel goed?

Ja super ze klimme zo in je broek na boven tot je schouder en de fles die hebbe ze binne ene poep en een scheet leeg...