Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kjoetie schreef:1,2?? Dat zal een aparte cavia zijnMaar bereid je wel goed voor hoor, site goed lezen, en doe jezelf een plezier en koop een cavia niet bij de dierenwinkel, die zijn zover doorgefokt dat ze vaak problemen hebben. Kijk eens bij een caviaopvang of hobbyfokker. En neem er echt 2, dat is echt fijner voor ze
. Je caafjes zullen je dankbaar zijn voor een vriendje, en als je dan eens wat minder tijd hebt dan is dat geen ramp
![]()
Heel veel plezier in ieder geval met je caafjes als je ze zou aanschaffen, en wel foto's plaatsen he?
Jetje1985 schreef:Dus het is niet handig om een cavia bij de Welkoop te kopen??
_Scarlet_ schreef:Inderdaad, en als je ze oppakt, van voren komen met je hand en laag blijven, dan schrikken ze het minst.
Het zijn hartstikke leuke beestjes, heb er zelf 4Moet bekennen dat ik er daar ook 2 van uit een dierenwinkel heb gehaald, ook al wordt dat vaak afgeraden. Merk vooral het verschil in tamheid, de 2 die thuis zijn geboren zijn veel tammer en komen veel sneller naar je toe dan die uit de dierenwinkel.
Een aantal jaar terug heb ik ook 2 cavia's uit een dierenwinkel gehad en die zijn 7-8 jaar geworden, dus je moet maar net geluk hebben. Ik zou er eentje uit een opvangcentrum halen als ik jou was