Maar ik ben toch wel benieuwd waar het aan zou kunnen liggen en wat er tegen te doen is.
De bak wordt elke avond verschoont en staat op de derde verdieping aan de voorkant van het appartement waardoor er geen (dominante) andere katten langs het raam oid kunnen lopen.
Leisa is nu ongeveer 1,5 jaar oud en komt uit het asiel, als kitten is ze met haar broertjes en zusjes gedumpt bij een man die weinig met dieren van doen had. Hier is behoorlijk verwaarloosd/mishandeld, in ieder geval op psychisch gebied, en heeft lang in een doos/kist gezeten. Ze was ook echt bang toen ze hier voor het eerst in huis kwam en heeft zich zelfs ooit in de la van een kast weten te wurmen wat niet past normaal gesproken

Nu gaat het wel weer goed met haar, wordt behoorlijk verwend (waar ik nogal op tegen ben haha) maar krijgt alleen een beetje weinig aandacht. Ze doet alles voor snoepjes en eten.
Het is een binnenpoes (woont in appartement) maar heeft redelijk veel ruimte tot haar beschikking, maar volgens mij is ze zeker de domste niet en daarom ben ik ook nog op zoek naar dingen voor haar om te doen in de tijd die ze alleen thuis is (toch zeker 6 uur op een dag). Ze woont hier alleen en er komt ook geen andere kat bij ivm ruimtegebrek en omdat mijn vriend het niet wil (in tegenstelling tot mij

Mijn twee hoofdvragen zijn dus;
* Hoe zou het kunnen komen dat ze langs de bak plast?
* Tijdverdrijf, zoals intelligentiespelletjes oid?