Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xdenisex schreef:Nu begrijp ik het niet meer. het is iig niet leuk dat die is overleden?Nee geen diaree, hij is vanmiddag overleden in mijn handen!
Toen ik de deksel van haar huisje afhaalde lag ze op haar rug, ijskoud helemaal nat van de diaree/urine... Ze reageerde bijna niet...
ik heb haar opgepakt en in een keukenrol gewikkeld om haar een beetje warm te krijgen. Dit lukte niet echt. Toen heb ik een klein potje met warm water tegen haar aangelegd en toen bleek dat ze een beetje bijkwam en iets meer bewoog.
Daarna is ze heel langzaam gaan ademen en toen was het over.
Ik heb toch nog 2 uur ofzo met haar gezeten...
Dus toch is ze overleden. Op het laatste moment had ze veel pijn volgens mij..
Zat als een klein kind te huilen met dat beest op schoot... vond het zo zielig..
pubelia schreef:Nu begrijp ik het niet meer. het is iig niet leuk dat die is overleden?
xdenisex schreef:Nee geen diaree, hij is vanmiddag overleden in mijn handen!
Toen ik de deksel van haar huisje afhaalde lag ze op haar rug, ijskoud helemaal nat van de diaree/urine... Ze reageerde bijna niet...
ik heb haar opgepakt en in een keukenrol gewikkeld om haar een beetje warm te krijgen. Dit lukte niet echt. Toen heb ik een klein potje met warm water tegen haar aangelegd en toen bleek dat ze een beetje bijkwam en iets meer bewoog.
Daarna is ze heel langzaam gaan ademen en toen was het over.
Ik heb toch nog 2 uur ofzo met haar gezeten...
Dus toch is ze overleden. Op het laatste moment had ze veel pijn volgens mij..
Zat als een klein kind te huilen met dat beest op schoot... vond het zo zielig..
xdenisex schreef:ok, was al bang dat je de kuur niet afgemaakt had.Ik moest elke dag een druppel geven maar ze hadden iets meer gegeven dan nodig dus vandaar... had ik wat over.