In augustus hebben we onze schat, een beagle, moeten laten inslapen...
We wisten dat het zou gebeuren en het was beter voor haar, maar het gemis wordt er niet minder op ...
Elke dag denk ik nog aan haar, mijn schat.. Sommige dagen gaat het beter, maar andere dagen is het net alsof het pas gebeurd is.
Sorry voor dit waarschijnlijk nutteloze topic, maar ik moet het toch even van mij afschrijven.
Ze zeggen dat het wel betert .. sommigen zeggen (of denken) "het is maar een hond" .. maar het is toch enorm moeilijk.
Ze is (in mijn ogen) veel te vroeg moeten gaan. Gelukkig dat ze het nog goed heeft gehad tot het einde en de dingen heeft kunnen doen die ze leuk vond, totdat het echt niet meer ging. Dat biedt ergens wel troost, maar toch is het nog steeds erg moeilijk.
Ik mis haar ontembaar enthousiasme, haar vrolijkheid als ik binnenkwam (ookal was ik maar 2 minuten weg), haar zachte vacht, haar lieve koppie, zelfs haar gesnurk .. Had nooit gedacht dat het zoveel pijn zou doen...
Maarja, ze is er niet meer, ze heeft het goed gehad en ze heeft geen pijn gehad. Het leven gaat door... zonder haar...