Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Eieren weghalen, maar ook het nestkastje of waar ze ook op mag zitten. Krijgt ze eivoer?
Citaat:Ik zou eens kiemzaad proberen. Ze zijn er vaak vrij gek op en het is vers, en ze halen er ook vitaminen en mineralen uit. Dokter Felt (zeer goede vogelarts) raad dit ook aan bij magere vogels
Citaat:Van witte molen hebben ze een soort mineralenmix die je door het water kunt doen om extra aan te sterken bijv. tijdens de rui of tijdens het broeden. Het water wordt er knalgeel van.
Is wel bij de DW verkrijgbaar, kost iets van 75 cent per zakje en je kan er heel lang mee doen.
Citaat:Hm ik zou er toch een aga bij in de kooi doen. Ok, twee ernaast is beter dan niks, maar alsnog kan ze nooit knuffelen en kroelen met een maatje en dat is best wel sneu...
Goof schreef:Citaat:Hm ik zou er toch een aga bij in de kooi doen. Ok, twee ernaast is beter dan niks, maar alsnog kan ze nooit knuffelen en kroelen met een maatje en dat is best wel sneu...
Ze zitten zeer regelmatig los met zijn drieen en ze krijgt van mij meer dan genoeg aandacht, dus dat komt ze absoluut niet tekort gelukkig!