Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheveyo schreef:en nog vol reu zo te zien, kijk maar uit voor nestjes...of is de teef gesteriliseerd?
wat een raar verhaal zeg van die akita inu...hoop dat jullie van deze 2 langer plezier hebben.
esperance schreef:Ja inderdaadZo wat een naar verhaal.
Wel weer 2 toffe honden gevonden. Die bruine is echt flink op maat zeg.. soo..
Wij zijn trouwens ook op zoek naar een labrador. En ook nog een coocker spaniel. (mocht iemand iets weten)
Niicole__ schreef:Cheveyo schreef:en nog vol reu zo te zien, kijk maar uit voor nestjes...of is de teef gesteriliseerd?
wat een raar verhaal zeg van die akita inu...hoop dat jullie van deze 2 langer plezier hebben.
Nee nog niet gebeurd.. Maar een van beide laten we helpen we kijken nog even welke
Ja inderdaad raar verhaal..
Van deze hopen we idd langer plezier te hebben
snuffelhues schreef:Klopt, zo waren we het ook van plan.. Als we gaan wandelen oid de ene keer samen de andere keer apart. En verder komt er wel eens een hond op bezoek die wat ouder is dus het komt wel goedPas op met twee honden van deze (zelfde) leeftijd samen! Op deze leeftijd moeten ze namelijk heel veel beheersing (in omgang, spelen, enthousiasme...) leren, en dat gaan ze van elkaar niet leren. Neem ze veel apart mee, en laat ze ook veel met volwassen honden (ouder dan 2 jaar) in contact komen. Als ze alleen elkaar hebben om mee te spelen, zal hun spel steeds ruwer worden, omdat geen van de twee zegt dat de ander te ver gaat.
Succes!
Citaat:ineens werd Frodo geroepen en opgepakt
fanny_loverr schreef:idd erg naar verhaal nicole, maar heel veel plezier met deze kanjers.
Vond deze als het leukst van al je opties.
Niicole__ schreef:ja opgetiltdie man is sterk genoeg .. ja hij was gechipt en had een paspoort.. mar waarom we hem niet terug kunnen halen volgens de politie is voor ons nog een grote vraag.. ze zeiden alleen;; jullie hebben geen poot om op te staan dus moeten je erbij neer leggen dat je hem niet weer krijgt.
Niicole__ schreef:ja opgetiltdie man is sterk genoeg .. ja hij was gechipt en had een paspoort.. mar waarom we hem niet terug kunnen halen volgens de politie is voor ons nog een grote vraag.. ze zeiden alleen;; jullie hebben geen poot om op te staan dus moeten je erbij neer leggen dat je hem niet weer krijgt.
ziggy_janet schreef:Niicole__ schreef:ja opgetiltdie man is sterk genoeg .. ja hij was gechipt en had een paspoort.. mar waarom we hem niet terug kunnen halen volgens de politie is voor ons nog een grote vraag.. ze zeiden alleen;; jullie hebben geen poot om op te staan dus moeten je erbij neer leggen dat je hem niet weer krijgt.
Ik vind het een beetje een raar verhaal.
Als de ploitie zegt dat je geen poot hebt om op te staan, luister je er toch niet direct na.
Ik zou er alles aan doen om mijn hond terug te krijgen. Jullie hadden het paspoort nog wel? En de chip stond op jullie naam?
Vind het een beetje vaag...
kekaro schreef:we zijn een aantal keren heengeweest (naar het politiebureau). met email, paspoort etc. en steeds het zelfe ''liedje''. we weten waar hij woont ja, maar het probleem is, hij heeft Frodo niet altijd thuis. dat hebben we van zijn ex vrouw. die zei ook je kan het proberen om er heen te gaan, maar hij heeft frodo bij iemand anders en wil niet zeggen waar.. ook hebben we al een advertentie op internet gehad. ook geen reactie's. we kunnen gewoon niks meer..gewoon aangifte doen van diefstal in ieder geval!
en jullie weten toch waar die man woont ?! dan kunnen ze eens even fijn bij hem langs gaan....je kan niet zomaar een hond oppakken en meenemen zou even lekker worden.
leuk dat jullie twee nieuwe honden hebben, echte kanjers zo te zien! maar ik had er persoonlijk iets meer werk van gemaakt om mijn eigen hond terug te krijgen....
succes en in ieder geval veel plezier met de labjes