Citaat:
Ja wil haar sowiso nog niet laten inslapen als ze nog zo fit is..
En hoe hard het ook klinkt, ik denk dat zelfs als we haar laten opereren het voor haar niet veel meer uitmaakt, en dan kan ik me die 350,- beter nog een keer besparen.. Wil haar misschien op honden kerkhof leggen.. Kost dan misschien wel wat maar kan haar gewoon niet zomaar bij de DA laten als hij haar moet laten inslapen..
Wat zouden jullie doen?? Haar bij DA laten of meenemen??
Heb ook over nagedacht haar in de tuin te begraven in n kistje.. Of bij het meer waar ze zo graag komt.. Gewoon op n afgelegen plekje n flink diep gat maken en haar daar dan inleggen..
Ik heb mijn hondje 25 september laten inslapen. Heb de lieve schat 14,5 jaar gehad en mis hem verschrikkelijk! Tumoren komen met ouderdom mee, en door lage weerstand (ouderdom) is het mogelijk dat de tumoren zich gaan verspreiden. Je kunt er dus het beste rekening mee houden dat wanneer ze jou hondje 'open' maken het al flink verspreid is! Je hoort het vaak dat na het weghalen, alles nog sneller groeit.
Onze hond zat helemaal onder de goedaardige tumoren, maar deze gingen drukken. Oudere honden krijgen een bollere ruggenwervel. De tumoren drukte tegen deze aan, waardoor hij soms zenuwuitval had. Hoe enthousiast en blij hij ook was en dagen dat hij hard liep............het was niet eerlijk tegen over hem. Hij leefde nog omdat IK hem niet kon loslaten, omdat IK niet wilde dat dat hij me verliet............Jij kent je hondje het beste, onze hond hield zich groot (je zag geen pijn), maar probeer realistisch te blijven.
Ik heb onze hond thuis laten inslapen, dit kost wel iets meer, maar was voor mij en voor hem het prettigste. Heb hem daarna opgetild en in z'n mand gelegd. 's avond heb ik hem naar het dieren crematorium gebracht (Haaglanden), die zelfde avond is hij nog gecremeerd. As heb ik thuis en wordt verstrooid in de tuin. Wat ik heb gehoord is dat een graf maar voor een jaar is........beesten begraven in eigen tuin wordt door de wet verboden, maar niemand verbiedt de as in je tuin te begraven.
Als je vragen hebt mag je me PB!
Wens je in iedergeval heel veel sterkte!