Elaphe guttata guttata

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Elaphe guttata guttata

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 23:15

Jaaaaaaa die wil ik graag. Tenminste, ik wil gewoon graag een of twee slangetje(s) en dan beginnen met een wurg slang die van nature erg gemakkelijk in de omgang is, de elaphe guttata lijk mij dus wel wat. Alleen komt het niet zomaar t huis in als het aan pa en ma ligt Nagelbijten / Gniffelen.
Ze vinden het maar niets als die zou ontsnappen en slangen zijn natuurlijk ook vreemde dieren voor velen. Nou ja als dierverzorger zou je er juist voor moeten zorgen dat je beesten niet ontsnappen anders ben je imo geen goede dierverzorger. (Ik doel dus op ontsnappen wanneer je er niet bij bent - hokje open laten oid)
Nou doe ik stage lopen bij een reptiellenzoo (serpo) en ben me steeds meer gaan interesseeren voor de dieren

Tsja. Overhalen is makkelijker gezegd dan gedaan. Kan iemand mij hier helpen Clown

oliebol volgens mij staat t nog verkeerd ook Huilen van het lachen

bromfiets

Re: Elaphe guttata guttata

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 23:20

Volgens mij moet dit bij beestenboel Knipoog

Maar vraag je nu om tips om je ouders over te halen of om tips over het houden?

Je ouder kun je eens meenemen naar je stage, kunnen ze zien hoe veilig de terrariums tegenwoordig zijn. Serpo is cool trouwens, lang geleden dat ik er ben geweest Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:52

Mijn slang is ook eens ontsnapt uit zijn hok, hij heeft gewoon het deurtje opengeduwd met zijn neus, ik heb ook een elaphe. Deze slangensoort zijn meesterontsnappers daar staan ze om bekend.
Ik heb nu een slot op mijn terrarium, dat heb je wel nodig als je zo'n slang neemt Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 23:26

Ja ze zijn er wel een ster in haha. Maar ben persoonlijk niet zo'n fan van schuifdeurtjes en slotje is wel fijn ja hahahha
@bromfiets meer om het overhalen *LOL*.