Op 29 november gaan we der ophalen. Maar over 2 weken eerst nog een keer kijken.
Ik had ook nog een paar vragen dus die eerst. (ik ga ook honden cursus volgen, maar ben nieuwsgierig).
Hoe laat ik der wennen aan paarden, zodat ze lekker meekan, het zijn loop honden staat in de boekjes. En vanaf hoe oud het ong. kan?
Wij wonen zeer vlakbij het parkje, waar veel honden worden uitgelaten. Nu hebben meerdere pups bij ons in de omgeving last (gehad) van parvo. Dit wil ik eigenlijk kosten wat kost voorkomen. Is het dan veiliger om hem in het begin alleen in de tuin te laten. Maar hoe zit het dan met de sociaalisatie en het vervolgens leren dat ze niet in de tuin mag poepen/ plassen??
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Het is een engelse springer spaniel. Moeder een showhond en papa een jachthond.
1

Alle teefjes even bij-elkaar. Doordat hun kindje sinds kort zware chronische bronchitis heeft zitten de pups in de schuur. (en ja het is er mooi schoon ze kunnen overal komen wanneer ze kunnen lopen.) Zowel mama als papa ziet er goed uit.
2

Het is de achsterste.
3

Mooie roze nageltjes, lief koppie hé.
4

En weer lekker slapen.
5

Nouja liggen me zusje aan de andere kant, even omdraaien.
6

Is zeer vermoeiend.

7

En ik lig en dan weer

8

Het is de linkse. Ze krijgt nog meer bruin na verloop van tijd.
9

Blijft altijd schattig. Ik hoop Vooral antwoord op de vragen te krijgen.