Poes weer eens gewond, arm ding.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Supertje

Poes weer eens gewond, arm ding.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 19:40

Het ging al een hele tijd goed met Poes, geen gekke ongelukken meer, maar helaas zit hij nu weer in de lappenmand......
Vanmorgen zag mijn vriend ineens dat hij een enorm dikke onderkaak had en dat zijn bekkie onder het bloed zat, ook leek zijn kaak scheef te staan. Geprobeerd te kijken voor zover het ging, maar daar was Poes het niet zo mee eens. Ik dacht iig al wel te zien dat hij een hoektand miste en dat hij een scheur in zijn lip had. Gelijk een afspraak gemaakt bij de DA dus en vanmiddag langs geweest.
Poes is aan 1 kant beide hoektanden kwijt, de kiezen er gelijk achter boven en onder zijn ook grotendeels afgebroken, aan de andere kant is een hoektand half afgebroken en al zijn voortanden en aan een kant zijn kiezen zitten los. Zij tandvlees is 1 grote zwelling/bloeduitstorting. Ook was zijn kaak uit de kom, gelukkig niet gebroken en heeft hij een hersenschudding.
Zo vreselijk sneu..... hij kan uiteraard amper eten, hij krijgt zijn eten nu gepureerd, wat hij met pijnstillers gelukkig wel op wil eten.

Poes mocht al niet meer naar buiten vanwege het hoge risico op ongelukken bij hem (Poes is niet de slimste, hij is voor zover de dierenarts kan zeggen geestelijk gehandicapt), maar gisteravond heeft hij toch kans gezien te ontsnappen. Met dit als gevolg dus.....
Het vreemde is, hij heeft verder nergens verwondingen, geen kneuzingen niks. Als hij aangereden zou zijn dan zou hij toch niet alleen op 1 zo'n plek gewond moeten zijn?

Ik vind hem weer zo zielig, hij heeft echt veel pijn nu. Poes is nu 2,5 jaar oud en heeft in die tijd al de meest vreemde dingen gehad waarvan hij er een hoop gewoon binnenshuis op heeft weten te lopen, hij heeft nu al zijn bekken gebroken, zijn staart gebroken, zijn speekselklier is een keer geknapt door een harde landing met een enorme pijnlijke bult tot gevolg, en hij heeft 2x eerder een hersenschudding opgelopen.
Dat was allemaal al een tijd geleden, maar nu dus weer snielig..... arme Poes, ik ga hem maar weer lekker verwennen....

Wendy_Komen

Re: Poes weer eens gewond, arm ding.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:58

Arme poes idd! Ik dacht even: "Tja, moet je hem niet buiten laten lopen..." En toen las ik dat jullie hem nu idd dus binnen houden, en hij ontsnapt was.
Hoe is jullie buurt? Is er misschien een kans dat hij door jongens is geschopt? Kan verder weinig bedenken met enkel die verwondingen... Erg vreemd.
Heel veel sterkte in ieder geval, en geef hem maar een dikke aai!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:02

ahhh t arme ding. kan best dat hij aangereden is dat ze alleen zn kop hebben geraakt.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:33

Arme Poes. Het zit ook niet mee met 'm
Geef 'm maar een knuffel van me Ach gut

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:58

Ik mag het niet zeggen Lips are sealed
Maar hij past goed bij jou !
Jij hebt verder ook nooit wat Vork

Geef Poes een kus van mij Kusje