diefstal pup

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

venlo28

diefstal pup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 14:58

Hoi luitjes,
Ik wil hierbij even reageren op de gestolen pup,die gelukkig weer terecht is.
Deze mensen waren inderdaad bij de groep van stal shadow,als ouders van onze jongste ruiter.
Stal Shadow in zijn geheel kan niet aan gekeken worden voor iets wat een iemand doet.
De opmerking:"het zullen dan wel die van Stal Shadow geweest zijn" vind ik een beetje erg cru,
hiermee bedoel ik dat onze groep wel degelijk beseft dat je met je vingers van andermans dieren/spullen af hoort te blijven.
We hebben direct na het bekend worden onze excuses aangeboden,omdat we geen van allen wisten dat hij de pup had meegenomen. Deze excuses zijn ook door stal groenendaal geaccepteerd,waarmee de diefstal min of meer is afgesloten.
Groetjes,
Venlo 28

_Inga

Re: diefstal pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:02

Ik snap niet helemaal wat je wilt met deze post, misschien nog iets meer uitleg.

Of is het bedoeld als openbare verontschuldiging

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:05

Ik snap het ook niet helemaal.
Kan idd n openbare verontschuldiging zijn, maar dan zou er toch misschien wel bij moeten staan wat dat hier moet? Ik bedoel, een link ofzoiets?>

venlo28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 15:20

Hoi,

Mijn berichtje was niet zozeer als openbare verontschuldiging bedoelt,maar meer als een reactie.
Het klopt dat de dader bij onze groep was,maar zoals ik al schreef heeft 'de rest' (waaronder ikzelf) nog wel het besef dat je met je vingers van andermans dieren/spullen af moet blijven.
Ik vind het erg dat het gebeurd is,maar ik vind daarbij ook dat stal shadow er niet op aan moet worden gekeken.Dit zou betekenen dat wij (de ruiters en verzorgers)op een lijn worden getrokken met degene die de pup heeft meegenomen.
Als we op dat moment geweten hadden dat de hond in hun auto zat was die er al ter plekke uitgehaald met onze excuses en een pittig gesprek met diegene.Wij kwamen er ook pas op die donderdag achter,en hebben meteen contact opgenomen met stal Groenendaal.Zij hebben onze excuses geaccepteerd,en ons als stal zijnde gewoon weer uitgenodigd.
Groetjes,
Venlo28

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:27

Ik snap eigenlijk niet waar dit over gaat. Wat is het verhaal achter de gestolen pup? Is er al eerder een topic over geweest dat hij gestolen was (link)?

venlo28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 15:41

Hoi,

Ik heb dit bericht hier geplaatst omdat ik nergens anders erin kon komen,en om duidelijk te maken dat stal shadow NIETS met de diefstal van doen had.Het orginele bericht,of de reacties daarop staat op appaloosa bokkers,maar daar kon ik niks plaatsen.
Venlo 28

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:58

Nou dan is het nu opgelost toch Lachen.
Het zou alleen fijn zijn geweest, als het begin verhaal erbij had gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:47

ON --> BB.

ON is alleen voor paardgerelateerd nieuws bedoeld Lachen

En gezien TS hier niet kan posten --> slotje Lachen