Ze is eigenlijk heel saai, maar toch is ze in haar doen prachtig!
Het is een wildkleur damen. De rede waarom we haren hebben genomen is dat zei al sinds 2006 in het asiels zat.
Grote kans dat zei dus nog wel een tijd zou blijven zitten en ag, mijn konijn kijkt echt niet naar het uitelijk van zijn mede hok genood! Toch?
Alleen nu komt mijn vraag over het koppelen.
Ze worden momenteel in neutraal terein aan elkaar gekoppeld, om precies te zijn op de wc. Beide (waarvan het vrouwtje inmiddels dus ruim 1 jaar) hebben alleen gezeten (man sinds het overlijden van zijn hokgenood).
Mijn moeder en ik houden dus om de beurt de wacht (ja, dat houd ik dat ik dus nu op de wc aan het laptoppen ben

Ik vind het uitstekend gaan momenteel.
Ze liggen heerlijk rusitg naast elkaar. Nog geen ene knauw, brom o.i.d. gehoord. Femy (de vrouw) heeft zelfs Noppes (de man) gewassen. Ze kan over hem heen springen gek doen en noem maar op maar hij blijft heerlijk rusitg liggen.
Nu is mij in het asiel verteld dat je ze eerst van elkaar moest scheiden. Maar als ik ze zo heerlijk van eklaar zie genieten vind ik het zo sneu om ze dadelijk weer van elkaar te moeten scheiden.
Wat raden jullie mij aan?
Ik wil het zeker niet overhaast aanpakken.
Dus, samen houden of toch zometeen weer gaan scheiden voor de nacht?
Ook nog even wat foto's voor de nieuwschierige onder ons.

Gezellig samen. (redelijk wazig, mijn excuses daarvoor)

Samen relaxen

Close up van dr heerlijk kopje.