Puppy knaagt aan rieten mand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Puppy knaagt aan rieten mand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 17:32

Gisteren hebben wij een rieten mand voor onze twee honden gekocht. Het slapen gaat prima en de mand is ruim genoeg voor hun beiden maar... Onze pup (5.5 maand) vond zo'n mand toch wel erg leuk en is er aan gaat zitten kauwen. Ze heeft nu al een paar van die 'stokjes' eraf weten te trekken en ik wil dat dit stopt voordat ze de hele mand aan gort bijt!
Bestaat er een spulletje dat ik op de mand kan smeren zodat ie vies gaat smaken? Dus net zoiets als dat anti nagelbijt spul voor mensen zegmaar. Of kan ik haar op een andere manier laten stoppen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik heb ook al op internet gezocht maar ik kon niet echt wat vinden.

Mikkie

Re: Puppy knaagt aan rieten mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 18:15

Een beetje sambal of mosterd op de mand smeren kan helpen. Anders gewoon even langsgaan bij de dierenspeciaalzaak. Zij hebben ook vaak dat soort spul. Succes ermee.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 23:24

Dit is normaal gedrag voor een pup. Straf hem er dan ook op als je ziet dat ze aan de mand knaagt. Maar wat ik mij afvraag, waarom hebben ze niet allebei een eigen mand?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 09:04

Steffie89 schreef:
Dit is normaal gedrag voor een pup. Straf hem er dan ook op als je ziet dat ze aan de mand knaagt. Maar wat ik mij afvraag, waarom hebben ze niet allebei een eigen mand?

Omdat ze altijd bij elkaar in de mand kropen, maar die was gemaakt voor een middelgrote hond dus die was te klein Tong uitsteken
Dus vandaar dat we een grotere gekocht hebben

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:59

Beetje deo erop spuiten. Smaakt het een stuk minder lekker Haha!