De wereld wordt steeds vreemder: een kip-etende koe!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

De wereld wordt steeds vreemder: een kip-etende koe!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 13:03

Bizar: een koe die hennen eet?! http://www.shvoong.com/books/documentar ... king-news/

Dit is toch te bizar voor woorden?? (hoewel ik er maar weinig van geloof!)

Hier het orginele berichtje:

A one year old cow eats forty eight hens in a month. Isn''t it unbelievable? 145 mile far from Calcutta, a small town named Chandipur. Ajit Ghose, a farmer who has cows and hens in his house. His forty eight hens were missing in one month. So, he was suspected that at mid night any fox or other wild animal might be eating away his hens. Next day, he decided to keep watch on the night and catch the wild animal. At mid night he saw a terrific and unbelievable seen. He was shocked to see all the seen and he couldn''t believe on his own eyes. He saw that his one year old cow slowly came out from his house and went to hen''s keeping place, and in few seconds small cow attacked on a hen and eat it easily. Ajit was shocked to see it because a cow is a holy animal and it is pure vegetarian. On the next day, Ajit went to meet animal doctor of his town and told him everything. He came with some media channel and saw the entire thing and telecasted on many news channels. It was strange and shocking news for the public too. A doctor has not any answer for the cow''s cruel and abnormal behavior. He told that "I have never seen or heard about like this incidence in my whole life. I can''t believe that a holy, pet and innocent animal like cow eats hens." He told that may be absence of some protein in its body encourage it to eat the nonveg. In rare case only this may be possible for a pet animal. Now, a small cow is a hot topic for not only Chandipur but also nearly towns and people come to see this terrible and cruel cow from many towns. So at last we can say that this is a true picture of "Kalyug."

Sjoert

Re: De wereld wordt steeds vreemder: een kip-etende koe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 13:24

Dat komt wel vaker voor.
Mijn broertje heeft wel eens gezien dat een hengst een duif opat *LOL*

voor zover ik het heb onthouden komt dat doordat de dieren een ijzertekort hebben en dan rare eetgewoonten ontwikkelen.
Kinderen eten bv hun eigen haar op als ze een ijzertekort hebben. (of gaan andere dingen eten)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 13:50

Apart bericht.
Waar komt het vandaan trouwens, het Engels is echt om te huilen zo slecht namelijk...
Is het niet een geintje??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 13:58

Goof schreef:
Apart bericht.
Waar komt het vandaan trouwens, het Engels is echt om te huilen zo slecht namelijk...

Haha daar zat ik ook aan te denken, dat Engels is inderdaad erg slecht.
Bovendien moet die koe eerst die kippen zien te vangen Haha! .
Nou ja, misschien was ze het gras zat.. Vingers aflikken Of kreeg ze helemaal geen voer, dus dan maar op kippen over..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 14:32

Goof schreef:
Apart bericht.

Ik zat wat te googlen en toen kwam ineens dit bericht voor me neus. Maar net zoals ik al had getikt: ik geloof er maar weinig van. Zodoende.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 17:25

-> BB. Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 18:32

Goof schreef:
Apart bericht.

het zou idd een geintje kunnen zijn, alhoewel het woord gebruik toch wel heel indisch is (zoals ze het ook zouden zeggen als ze wat gebrekkig engels praten..) dus dat engels ligt denk ik daaraan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 19:58

Jaimyliefje schreef:
Goof schreef:
Apart bericht.

het zou idd een geintje kunnen zijn, alhoewel het woord gebruik toch wel heel indisch is (zoals ze het ook zouden zeggen als ze wat gebrekkig engels praten..) dus dat engels ligt denk ik daaraan Knipoog

Dat is waar, maar toch vraag ik me dan nog steeds af hoe die koe die kippen heeft gevangen Tong uitsteken

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 20:15

Jaimyliefje schreef:
Goof schreef:
Apart bericht.

Als dit een officieel nieuwsbericht is zou het ook in India wel in goed Engels geplaatst zijn Knipoog

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:41

Mijn shet heeft ook wel eens een duif opgepeuzeld. Ach als ie dat lekker vindt. Is al weer jaren geleden. Hij laat de kippen met rust, die lopen overigens in zijn wei rond.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:46

Goof schreef:
Jaimyliefje schreef:

Als dit een officieel nieuwsbericht is zou het ook in India wel in goed Engels geplaatst zijn Knipoog

ja maar het is een site waar mensen zelf kunnen schrijven dacht ik te lezen,
als je ergens op klikte kon je bijv. ook zelf een vertaling schrijven..volgens mij niet heel officieel dus..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 22:53

Het komt van een site bestaande uit samenvattingen, boeken uittreksels, ect.
(Shvoong - Samenvattingen van boeken, recensies, verhandelingen en uittreksels)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 12:45

Haha das apart.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 12:47

Apart bericht, maar inderdaad bekend.

Er zijn ook gevallen bekend van grote grazers in natuurgebieden die hun dieet aanvullen met vis. Inderdaad om bepaalde tekorten aan te vullen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 16:56

Ik dacht dat zwanen soms ook vis eten... had ik eens gelezen ergens...