Wie weet waar mijn beschilderde konijnenhok is? (Lelystad?)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tuffi

Wie weet waar mijn beschilderde konijnenhok is? (Lelystad?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 15:26

Ik hoop dat dit berichtje op de goede plek staat. Heb gezocht op bokt, maar het was mij niet duidelijk waar ik dit berichtje kon plaatsen; daarom maar hier gedaan. Schijnheilig

Enkele maanden geleden ben ik verhuisd van Dronten (Flevoland) naar Nieuwerbrug (Zuid-Holland). In Dronten had ik twee konijnen in buitenhokken staan en deed ze dagelijks in een zelfgebouwde grote ren. Ons nieuwe huis is een stuk kleiner: zo ook de tuin. Mijn vader en ik dachten dat we geen plaats hadden voor mijn konijnen in Nieuwerbrug, dus hebben we ze aan de kinderboerderij in Dronten gegeven. Toen we eenmaal verhuisd waren bleek dat er wel degelijk eentje had kunnen blijven. Uiteindelijk hebben we één van de konijnen mee terug genomen; de ander staat er nog Verdrietig ...
Waar gaat het nou om? De hokken waar mijn konijnen in stonden hadden mijn moeder, zusje en ik zelf beschilderd (heel leuk Haha! ). Ik had een grote (blauw, met een konijnenprent op het nachthokdeurtje en een kasteel+boom-landschapje op de binnenkant van het hok) en een kleine gemaakt. Het kleine hok hebben we mee terug gekregen; het grote hok was helaas al verkocht. Mijn vader werd verteld dat een vrouw uit Lelystad hem had gekocht (zonder konijn Vork ).
Ik zou dat hok zooooo graag terug willen hebben! Wie herkent zichzelf hierin of heeft dit hok bij een kennis zien staan? Ik zou hem graag over willen kopen...

Alvast ontzettend bedankt voor de moeite.

Els

p.s. voor enkele foto's van de hokken kun je kijken op: http://everyoneweb.com/hetpaard -> Over Mij.

_mbvd_

Re: Wie weet waar mijn beschilderde konijnenhok is? (Lelystad?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:21

er is maar een hele kleine kans dat je je hok terug krijg.
aangezien die mensen die het hok ekocht hebben hem niet zomaar weer kwijt willen lijkt mij zo ja zou je er wel''dik'' voor moeten betalen! ik zou gewoon een ander hok kopen Knipoog

tuffi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 20:43

Daar ben ik ook bang voor, maar ik probeer het toch Bloos .
Heb in principe geen nieuw hok nodig; het ging me echt om degene die we beschilderd hebben...

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:55

niet geschoten is altijd mis Tong uitsteken je kan het altijd proberen wie weet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 16:41

War op de site staan de hokken dan?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 16:42

Chiqa schreef:

moet je op die subtitel [OVER MIJ] klikken...

EDIT: huh?? waarom komt dit topic niet bij mijn eigen berichten te staan?? Nors opkijken

EDIT2: Hij staat er NU bij! Vork Clown

tuffi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 17:31

daantjuhhh schreef:
Chiqa schreef:

moet je op die subtitel [OVER MIJ] klikken...

Inderdaad, dankje voor de uitleg Haha! .
Ik heb de foto's nergens ander op internet staan, dus heb die ik daar al had staan maar gebruikt. Misschien niet de meest duidelijk, maar volgens mij nog wel bruikbaar...