Hoi hoi,
Sinds gisteren hebben we er een kitten bij. Hij is ongeveer drie maanden oud en heet Lukas.
Nou hadden we al een poes, Mollie van ongeveer 2 jaar oud. De reden dat we er een kitten bij genomen hebben is dat zij slecht alleen kan zijn. Natuurlijk had ik niet verwacht dat ze gelijk dikke maatjes zouden zijn en vind ik het niet vreemd dat Mollie nog al eh- vervelend doet.
Eigenlijk doen ze allebei vervelend. Mollie probeert dichtbij te komen, niet boos meer geïnteresseerd denk ik. Maar Lukas zet z'n vacht omhoog en gaat grommen, hij is misschien bang of misschien daagt hij uit. Mollie is daar niet van gedient, zet ook haar vacht omhoog, gaat eerst een potje staren en dan valt ze hem aan. Daar ligt vooral mijn vraag. Moet ik haar laten gaan of moet ik ertussen komen? Ze bespringt hem alleen, gaat hem dan niet in elkaar slaan ofzo. Dus ik denk dat ze hem alleen even op zijn plaats wil zetten. Hij gaat op zijn rug liggen en schreeuwt een beetje en dan loopt Mollie kwaad weg.
Ik denk dus dat ze alleen even wil laten weten dat zij het hier voor het zeggen heeft en niet gedient is van kleine jongetjes met praatjes. Is dat zo en hoef ik mij dus geen zorgen te maken?
Alvast bedankt