ik heb 1kat,1hond en 1 konijn. ze leven alle 3 gewoon bij me in huis. mn konijn is zindelijk en doet ales gewoon op de kattebak net als de kat mn dieren zijn zo gek op elkaar heb ik net ff wat foto's van gemaakt zo lief!! nou hier komen ze.; p.s ze zijn met mn mobiel gemaakt dus niet zulke mooie kwaliteit:)
toen mn konijn nog paar weken was,en begon te plassen enz zette ik hem gewoon snel op de katte bak en met wat snoepjes enz. en nu doet die het gewoon samen met de kat
Die foto dat de kat het konijn een hele dikke knuffel (kopje) geeft is echt schattig! Ze is hem niet gewoon aan het markeren als zijnde haar prooi? Echt heel leuk om te zien!
Wat leuk! Wij hadden altijd 1 fret 1 hond en 1 kat in huis rond lopen. Die rende door de hele huis achter mekaar aan te spelen! Zoo leuk om te zien. Alleen de kat is overleden.. En de hond vind de fret nu eng..
Hoe doe je dat met snoeren e.d. omdat konijnen erg knaaggraag zijn. Zodra ik een huisje toegewezen krijg lijkt het mij leuk om 1 of 2 grote konijnen in huis te hebben, maar ben erg benieuwd hoe je dat het beste kunt aanpakken. Wil ze namelijk niet in een hok.
ik werk overdag en ze lopen gewoon door het huis. of in de tuin beetje spelen enz. ze springen hele dag op elkaar slapen samen echt heel leuk:) toen mn konijn paar weken was,ging die wel naar het snoer toe ik zei 1 keer heel hard aaaah moppie!! (zo heet die:P) en veder is hij nooit meer bij in de buurt gekomen. (heel slim konijn)
Wat onwijs gaaf zeg! Mijn hond vindt mijn cavia's geweldig! De kat trouwens ook maar die is t speels dus die laat ik niet met die caiva's! Leuk plaatje zo al die beestjes bij elkaar!